W mojej ocenie·
1. Należy stworzyć kompleksową ofertę dodatkową, która pozwoli w pełni wykorzystać atrakcyjność miejsca i otoczenia.
2. Nakłady na realizacje całego WTZ w tym stworzenie lub rewitalizacje elementów mniejszej i większej architektury oraz stworzenie odpowiedniej infrastruktury towarzyszącej są dość wysokie więc powinniśmy przygotować się do aplikacji po fundusze unijne, do których można aplikować o środki na rewitalizację i przystosowanie miejsc dla celów turystycznych.
3. Ważne jest stworzenie KONCEPCJI towarzyszących imprez turystycznych i kulturalnych.
4. Nawiązanie współpracy z touroperatorami, agentami turystycznymi, organizatorami ślubów.
5. Stworzenie kompleksowego planu promocji w tym budowa systemu informacji o WTZ, prezentacje nowego produktu na targach, informacje w mediach, publikacje promocyjne, foldery,informatory, kalendarze imprez i gadżety takie jak kłodka czy naszyjnik-łamaniec.
6. Zaprojektować powinniśmy konkursy w KTÓRE ZAANGAŻUJEMY ARTYSTÓW I MIESZKAŃCÓW I ROZPROMUJEMY IDEE TRAKTU. TAKIE JAK: DESER CZY NAPÓJ WARSA I SAWY,LOGO WTZ, KŁÓDKA, NASZYJNIK-ŁAMANIEC, WIERSZE NA TABLICZKI – WYBÓR NAJ WIERSZY MIŁOSNYCH POLSKICH AUTORÓW, ROMANTYCZNE „PUNKTY” NA TRASIE WTZ, ŁAWKI, POSZUKAJ HISTORII MIŁOSNYCH NA TRASIE WTZ, POMNIK WARSA I SAWY, DRZEWO ZAKOCHANYCH
Akcja CXL - "Więcej optymizmu!"
5 lat temu